Mecenas da Fundación

Fallo II Premio Antón Risco de Literatura Fantástica

Imprimir FVR - 11-Febreiro-2017 - 17:07:11

Fallo do II premio Antón Risco de Literatura Fantástica

Reunido en Allariz o 11 de febreiro de 2017, o xuri do II Premio Antón Risco de Literatura Fantástica composto por:

Antonio Manuel Fraga, gañador da anterior edición

César Lorenzo Gil, crítico literario

Elisa Torres, da UTAD

Isabel Cristina Mateus, da Universidade do Minho

Montse Pena Presas, crítica literaria

e actuando como secretario sen voto Tomás González Ahola, de Urco Editora.

RESOLVE

Concecer o II Premio Antón Risco de Literatura Fantástica, convocado pola Fundación Vicente Risco, Urco Editora, Auga Editora, Sacauntos Cooperativa Grática, Libraría Aira das Letras, Libraría Traga-Mundos, Pastelaría Fina Rey e Restaurante A Fábrica de Vilanova.

Á obra co título: DORMIR COM LISBOA

que, aberta a plica, resultou ser da autoría de Fausta Cardoso Pereira, que recibirá como premio 3000€ menos os impostos correspondentes e a publicación da obra.

Asemade, o xuri tamén destacou como finalistas a igualdade de puntos as obras presentadas baixo os títulos O NENO QUE SOÑABA COA LÚA e PENUMBRA as cales, logo de ser valoradas pola editora, poderán optar a seren publicadas, sempre que as súas autoras ou autores estean de acordo e contacten coa editora.

En Allariz, a 11 de febreiro de 2017

Patrocinadores e membros do xuri em A Fábrica de Vilanova-Allariz

XXI PREMIO VICENTE RISCO DE CCSS

Imprimir FVR - 04-Febreiro-2017 - 20:26:45

ACTA XXI PREMIO VICENTE RISCO CCSS
Reunido o xurado da XXI edición do Premio Vicente Risco de CCSS, composto por:
Alberto Baptista e Octavio Sacramento en representación da UTAD - CETRAD, Teresa Devesa en representación do Concello de Alhariz, Manoel Carrete en representación do Concello de Castro Caldelas, José María Eguileta e Xosé Manoel Cid en representación da FVR, actuando como secretario José María Eguileta con voto de calidade.
Acordou maioritariamente conceder o premio ao traballo
"Enfermos pobres, médicos tristes" que resultou ser autoría de Roberto Fernández Alvarez.
O xurado valorou o tema centrado na figura do médico rural, escasamente abordado na bibliografía antropolóxica e sociolóxica en Galiza, así como o tratamento desta figura, esencial, na sanidade do medio rural, como a ersonificación da ciencia no mundo das crenzas tradicionais sobre a enfermidade. Tamén a representación da “autóritas” respectada por ser a figura que personifica a saude, sen esquecer que ademais aborda un interesante reflexo da sociedade rural e a súa evolución ao longo do século XX, antes da Implantación do actual sistema de saude.
O xurado tamén valorou os traballos "Preguntado se El Rey hy avia algun derecto: Luta por excedentes e Estado Feudal em Baião e Penaguião (1248-1279)" e Francisco Asorey, escultor galegorecomendando a súa publicación en caso de que acepten os seus autores.

ATA XXI PRÉMIO VICENTE RISCO CCSS

Reunido o júri da XXI edição do Prémio Vicente Risco de CCSS, composto por: Alberto Baptista e Octávio Sacramento, em representação da UTAD-CETRAD, Teresa Devesa em representação do Concelho de Alhariz, Manoel Carrete em representação do Concelho de Castro Caldelas, José
María Eguileta e Xosé Manoel Cid em representação
da FVR, actuando como secretário José María Eguileta
con voto de qualidade.
Acordou maioritariamente conceder o prémio ao trabalho
"Enfermospobres, médicos tristes" que resultou ser
autoria de Roberto Fernández Alvarez.
O júri valorou o tema centrado na figura do médico rural, escassamente abordado na bibliografía antropológica e sociológica na Galiza, assim como o tratamento desta figura,
essencial, na saúde do meio rural, a personificação da ciência no mundo das crenças tradicionais sobre a doença.
Também a representação da “autóritas” respeitada por ser a
figura que personifica a saúde, sem esquecer que ainda
trata um insteressante reflexo da sociedade rural e da sua evolução ao longo do século XX, antes da implementação
do actual sistema de saúde.
O júri também avaliou os trabalhos "Preguntado se El Rey hy avia algun derecto: Luta por excedentes e Estado Feudal em Baião e Penaguião (1248-1279)" e "Francisco Asorey, escultor galego" recomendando a sua publicação, caso seja essa a intenção dos seus autores.

Actividades 2017