24 DE OUTUBRO. DÍA INTERNACIONAL DA BIBLIOTECA

Imprimir FVR - 17-Outubro-2014 - 18:01:30

HORARIO LECTIVO

CEIP Padre Feijoo de Allariz:

9:30 h. Obradoiro de lectura de A velliña vella. (6º de Primaria)

12:00 h. Casa da Cultura de Allariz. Representación de Antía, Wanba e o regato pequeno. (2º e 3º  ciclo de Primaria)

IES Allariz:

12:30 h - 14:10 h. Obradoiro de lectura de Do caso que lle aconteceu ao Dr. Alveiros. (1º e 2º da ESO)

Ao longo da mañá, o alumnado de 4º da ESO na hora de Lingua e Literatura Galega visionarán na aula o filme Do caso que lle aconteceu ao Dr. Alveiros.

Os alumnos de 3º da ESO do IES Allariz visitarán a Fundación Vicente Risco ao longo da mañá.

CEIP Padre Crespo de Xunqueira de Ambía:

Ao longo da mañá visionarán a versión animada do filme O bosque animado (Angel Cruz e Manolo Gómez)

15:00 h. Obradoiro de lectura de O lobo da xente.

HORARIO NON LECTIVO

18:00 h. Casa da Cultura de Allariz proxección da versión animada do filme O bosque animado (Angel Cruz e Manolo Gómez). Entrada Libre.

20:00 h. Fundación Vicente Risco. Tertulia sobre: A biblioteca escolar como biblioteca de Barrio.