GALIZA É UN MUNDO. O PENSAMENTO DE VICENTE RISCO

Imprimir FVR - 08-Setembro-2014 - 10:40:38

A Fundación Vicente Risco está a editar o libro Galiza é un mundo. O pensamento de Vicente Risco. Un libro no que en 50 frases se recolle o esencial do pensamento do intelectual ourensán.
Neste ano editarase a súa edición en galego, galego-xaponés e galego-ingles. O PVP será de 5,00 €.
Se queres acollerte á promoción de prelanzamento podes adquirir as tres edicións a 7,00 € incluído os gastos de envío. Se só estás interesada/o nun dos idiomas; 2,50 €.
Para facer a túa reserva debes comunicalo a secretaria@fundacionvicenterisco.com e indicar:

NOME E APELIDOS
ENDEREZO POSTAL
TELÉFONO DE CONTACTO
XUSTIFICANTE PAGO

O ingreso será realizado na conta da Fundación Vicente Risco: A  BANCA: ES7120805273863040047616