ACTIVIDADES FUNDACIÓN VICENTE RISCO 26 E 27 DE XUÑO DE 2014

Imprimir FVR - 19-Xuño-2014 - 00:22:54

O xoves 26 de xuño ás 20:30, no Café Cultural Roi Xordo, presentación do último número da revista Murguía.

O venres 27 de xuño, na Fundación VIcente Risco:
19:00 horas, Teresa Moure presenta as súas obras Politicamente incorrecta e Eu violei o lobo feroz.

20:00 horas, 3 viños 3 mulleres vida. Cata guiada de viños elaborados por Beatriz Rodríguez (D.O. Ribeiro branco e tinto: Muñiz Hermida), Esther Teijeiiro (D.O. Ribeira Sacra godello e mencía barrica: Diego de Lemos) e Natalia Rodríguez (D.O. Rías Baixas: Corisca)

Por cinco euros podes degustar os cinco viños acompañados de petiscos ecolóxicos.