HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

LETRAS GALEGAS 2004

Imprimir FVR - 24-Outubro-2004 - 12:35:00

O 14 de maio, en colaboración co Concello de Allariz, inaugúrase na sede da Fundación a Casa das Letras, dentro das actividades da IV SEMANA DAS LETRAS GALEGAS baixo o lema Atrévete a entrar, necesita as lentes de RiscoNese mesmo día ten lugar un maratón de lectura, concursos e xogos de palabras co carro de Xocas.
O 15 de maio, dentro das actividades da IV SEMANA DAS LETRAS GALEGAS ten lugar un recital poético e musical na sede da Fundación co gallo das Letras Galegas. Recita Teresa Devesa e interpreta o violonchelo Susana Blanco.
O 16 de maio, nos actos da IV SEMANA DAS LETRAS GALEGAS, proxéctanse 20 curtametraxes en galego para todas as idades.
O 17 de maio, IV SEMANA DAS LETRAS GALEGAS, teñen lugar as charlas coloquio: O galego e a situación en Allariz e O galego na empresa.
Culminan os actoas ás 21 horas cun concerto de Jazz, a cargo de Canina Burana no patio da sede da Fundación .