HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

SÁBADO 15 DE FEBREIRO ÁS 21:00 HORAS NA TAPERÍA FÍO DO LIÑO, NAJLA SHAMI PRESENTA O SEU TRABALLO "NA LINGUA QUE EU CANTO"

Imprimir FVR - 11-Febreiro-2014 - 20:14:04

Na lingua que elas falan, na lingua que falamos e que queremos seguir falando. Cancións dunha elegancia feliz. Músicas que son coma un tremor rosaliano. Actualización da poeta ao século XXI. E a voz de Najla Shami, desde a profundidade dun dicir e dun cantar ás veces delicado, ás veces profundo. Sempre suxestivo. Na lingua que eu falo é un agasallo para os corazóns. Cada canción, un latexo.

A REALIZACIÓN DESTA ACTIVIDADE É POSÍBEL GRACIAS AO APOIO DAS INSTITUCIÓNS QUE INTEGRAN O PADROADO DA FUNDACIÓN VICENTE RISCO; E AO MECENADO DE PARTICULARES E DAS SEGUINTES EMPRESAS:NOVAGALICIA BANCO – AUTOS PERDIZ – BHARALI PÍNTEGA – CAFETERÍA CAMPER – CENTRO VETERINARIO DA COSTA – A DESPENSA DO ALARICO - A FÁBRICA – A FÁBRICA DE VILANOVA RESTAURANTE – FANDIÑO RESTAUTANTE E TAPAS – FINA REI – FÍO DO LIÑO - A HORTA - HOSTAL RESTAURANTE ALARICO – IMPRESIÓN ARTE – LIBRARÍA AIRA DAS LETRAS – MUÍÑO ACEÁ DA COSTA RESTAURANTE – O PEPIÑO DE ALLARIZ – O PORTELO RURAL HOTEL - OSI GOURMET – PINCHA PRECIOS – PETISCOS- PORTOVELLO BODEGÓN RESTAURANTE -  REATUR – ROI XORDO CAFÉ CULTURAL – ROSA CASTELÁ HOSPEDAXE – SARAIBA CAFETERÍA – A TABERNA DE ACEVEDO - A TORRE LOMBARDA HOTEL – VISUAL.Q.

SE ESTÁS INTERESADO EN COLABORAR CONTACTA CON NÓS
secretaria@fundacionvicenterisco.com