HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

EXPOSICIÓNS 2004

Imprimir FVR - 24-Outubro-2004 - 12:26:00

O 1 de abril, ten lugar a inauguración da Exposición Unha viaxe á India. Preside a inauguración o agregado cultural da Embaixada da India en Madrid, Sajeeve Babu.

O 20 de abril, inauguración no Museo Municipal de Ourense a exposición Debuxos de Lobeira, plumillas de Xurxo Lourenzo sobre Lobeira, complementada cunha amostra de adicatorias de Xaquín Lourenzo a Vicente Risco.
O 8 de maio, inauguración da exposición das plumillas Debuxos de Lobeira de Xurxo Lorenzo na sede da Fundación. Exposición que se complementa con material procedente dos fondos do arquivo da Fundación: O carro (debuxos e manuscritos) e separatas de Xaquín Lorenzo adicadas a don Vicente.
O 3 de xuño inaugúrase a exposición sobre a Festa do boi cedida pola Fundación Xan de Arzúa.
26 de xuño Inauguración dunha exposición de reproducción en barro de códices medievais do artista Antonio Moure.

O 31 de xullo inauguración na sede da Fundación da exposición Galiza Sempre.
O 20 de outubro inaugurase na Casa de Cultura de Monforte a exposición Unha viaxe á India.

16 de novembro inauguración da exposición Unha viaxe á India na sala de exposicións do Campus de Ourense.

Inauguración da exposición Unha viaxe á India en Chaves o 19 de decembro de 2004, presidida polo presidente da súa Câmara Municipal Dr. Joâo Batista