LUNS 23 DE DECEMBRO ÁS 12:00 PRESENTACIÓN DE "PROFESOR UNRAT" NO "EL CERCANO"

Imprimir FVR - 20-Decembro-2013 - 20:58:19

O luns 23 de decembro ás 12:00 preséntase no "El Cercano" a tradución a galego da novela de Heinrich Mann O profesor Unrat. A tradución do alemán foi realizada por Paz Huete, Profesora de lingua galega na Universidade Christiana Albertina de Kiel.

Esta tradución enmárcase no proxecto da Fundación Vicente Risco de traducir a galego obras de autores doutras linguas, e traducir a esas linguas a obra de Vicente Risco. Nesta liña, Profesor Unrat é o segundo traballo da Fundación, sendo o primeiro a tradución de Pan Negro, edición que inclúe a versión orixinal do filme baseado na obra de Emili Teixidor, subtitulado en galego.
A Fundación Vicente Risco ten traducido Dédalus en Compostela a alemán, francés, ingés e casteán. Tamén acaba de editar a edición catalá de O proo de pé, que inclúe Os europeos en Abrantes e Do caso que ll'acontceu ao DR. Alveiros. Tradución realizada por Eduard del Castillo.