MESAS REDONDAS E CONFERENCIAS 2004

Imprimir FVR - 24-Outubro-2004 - 12:11:00

O 1 de abril ten lugar unha mesa redonda sobre a India na que participan Xosé Paz Rodríguez (Profesor Titular de Pedagoxía no Campus de Ourense da Universidade de Vigo), Xavier Martínez-Risco Ulloa (Filósofo e profesor de ioga), Inês Fonseca (Antropóloga da Universidade Nova de Lisboa) e Sajeeve Babu (Agregado Cultural da Embaixada da India en Madrid)

Dentro dos actos da IV SEMANA DAS LETRAS GALEGAS, o 17 de maio teñen lugar as charlas coloquio: O galego e a situación en Allariz e O galego na empresa.

O 3 de xuño ten lugar a mesa redonda sobre O Corpus e a festa do boi, coa participación de Clodio González Pérez, Antonio Blanco, Francisco García e un representante da Fundación Xan de Arzúa.

19 de novembro ten lugar a mesa redonda proposta nacionalista ao modelo de estado coa participación de Josume Aritzondo (PNV) Francesc Homs (Convergencia) e Alfredo Suárez Canal (BNG) moderados por Antonio Blanco.

17 de decembro de 2004, debate sobre a reforma do Estatuto de Autonomía coa participación dos tres grupos representados no Parlamento Galego: Maximino Rodríguez (PP), Alfredo Suarez Canal (BNG) e Manuel Luís Rodrígez (PSOE), moderados por David Cortón Lamelas