Mecenas da Fundación

RUBÉN MARTÍNEZ ALONSO GAÑA A XIV EDICIÓN DO PREMIO RISCO DE CREACIÓN LITERARIA

Imprimir FVR - 04-Decembro-2013 - 21:55:42

As escaleiras do gran hotel, gañadora do XIV Premio Risco de Creación Literaria.

A obra é do historiador Rubén Martínez Alonso, e está recreada no Balneario de Mondaríz

Ourense, 4 de decembro de 2013- As escaleiras do gran hotel, é a obra gañadora do XIV Premio Risco de Creación Literaria. Trátase dunha trama de intrigas políticas e ideolóxicas previo á Segunda República. A protagonista é unha feminista adiantada ao seu tempo, que racha co modelo familiar da época e soña cun futuro de independencia económica e intelectual.

Esta decisión foi adoptada despois de máis de dúas horas de deliberación, nas que o xurado destaca a gran calidade literarias das obras presentadas. O xurado estivo formado por: María Garrido Rodríguez, Xoán Carlos Feixoo Mirón, Serafín Alonso Pintos, Ánxela Gracián e o gañador da edición pasada Alberto Ramos.

Premio Risco de Creación Literaria

O Concello de Ourense ven desde hai anos colaborando co Premio Risco de Creación Literaria, unha iniciativa da Fundación Vicente Risco, que ten como finalidade promover a creación literaria nun dos eidos máis amados por Vicente e Antón Risco, como o da Literatura Fantástica. Desde a edición do 2006 pasa formalmente a denominarse Premio Risco de Creación Literaria.

O galardón, que este ano acadou a súa XIV edición, conta tamén coa colaboración da editorial Sotelo Blanco. É un premio de carácter anual, co fin de abranguer os diferentes campos da obra non só de quen foi veciño ilustre – Vicente Risco - senón tamén a do seu fillo, don Antón Martínez – Risco Fernández, veciños que foron desta cidade.

Os premiados das diferentes edicións deste premio son:

2000 A rosa de Borges de Xosé Carlos Caneiro

2001 O Caderno de Xavier López López