Actividade entre 1995 e 2003

Imprimir FVR - 24-Outubro-2004 - 12:05:00

.- Nos anos 1995 e 1996 coincidindo coa martes de antroido, realizouse o roteiro literario de O porco de pé. Actividade moi querida por Antón Risco e que deixou de realizarse cando o seu pasamento. Agardamos reemprendela nun futuro próximo.
.- Novembro de 2000, a iniciativa da Fundación Vicente Risco colocouse en a placa conmemorativa da creación da revista Nós no lugar que actualemente ocupa a que fora vivenda de don Vicente na ourensá rúa de Santo Domingos.
.- Maio de 2001, colocación dunha placa en lembranza de Antón Risco no Campus de Ourense (Universidade de Vigo) co gallo do Acto Académico que lle tributaron as tres Universidades Galegas.
Ano 2003:
.- O 30 de abril, e coincidindo co 40 seu cabodano, tivo lugar unha ofrenda floral no cemiterio de Allariz, na que os membros do padroado tivemos a xentileza de estar acompañados por representantes institucionais e personas que quixeron coa sua presenza honrar e render homenaxe a don Vicente.
.- 12 de xuño, tivo lugar a homenaxe pública a don Segundo Alvarado Feijoo Montenegro en recoñecemento á sua traxectória vital a prol da cultura auriense, e máis concretamente ao teatro. Homenaxe que foi impulsada pola Fundación Vicente Risco.
.- O 18 de novembro, e presidido polo Excmº Sr don Manuel Fraga Iribarne, Presidente da Xunta de Galicia, tivo lugar a apertura ao público a parte museizada da Fundación.
.- O 11 de decembro tivo lugar a presentación da edición crítica da obra de Vicente Risco Satanas, la historia del diablo realizada pola editorial Nigra-Trea.