EDICIÓN GALEGO DE PROFESOR UNRAT

Imprimir FVR - 02-Setembro-2013 - 17:42:57

A Fundación Vicente Risco está a traducir a galego a novela de Heinrich Mann O profesor Unrat, tradución a cargo de Paz Huete Iglesias. Novela inspiradora do marabilloso filme O anxo azul, que tanto impresionou a Vicente Risco quen viu o filme ao pouco da súa estrea cando a súa estadía en Alemaña en 1930.

Se estás interesado en adquirir esta novela,  podes reservar agora o teu exemplar a 10,00 euros, cun importante desconto respecto do PVP.

Fai o teu ingreso antes do 30 de setembro en calquera das seguintes contas da Fundación Vicente Risco, indicando os teus datos e concepto: DOAZÓN FVR PARA EDICIÓN GALEGO DE PROFESOR UNRAT.

Novagalicia Banco: 2080 5273 86 3040047616

Banco Pastor: 0072 0331 89 0000410033

e envía un correo a secretaria@fundacionvicenterisco.com cos seguintes datos

NOME E APELIDOS

NIF

ENDEREZO FISCAL (A EFECTOS CERTIFICADO DESGRAVACIÓN*) E POSTAL (NO QUE QUERES RECIBIR O TEU EXEMPLAR)

COPIA DO INGRESO (PDF ou JPG)

* Coa túa achega contribúes no labor normalizador da nosa lingua e colaboras coas actividades da Fundación Vicente Risco, polo que te podes acoller aos beneficios da LEI 49/2002, do 23 de decembro, de réxime fiscal das entidades sen fins lucrativos e dos incentivos fiscais ó mecenado. («BOE» 307, do 24-12-2002).