CONCERTOS 2004

Imprimir FVR - 24-Outubro-2004 - 11:08:00

O 17 de maio ás 21 horasdentro dos actos da IV SEMANA DAS LETRAS GALEGAS, ten lugar o concerto de Jazz, a cargo de CANINA BURANA no patio da sede da Fundación.

O grupo bengalí ROBINDRA SANGEET, actúa os días 18, 19 e 20 de xuño en Ourense, Allariz e Ribadavia. Actividade promovida pola Fundación Vicente Risco, a Embaixada da India en Madrid e o Consello Indio de Relacións Internacionais en colaboración cos concellos de Allariz, Ourense e Ribadavia.

O 26 de xuño co gallo da inauguración da exposición de reproducción en barro de códices medievais do artista Antonio Moure a interprete rusa, Bela, deleita aos asistentes cun concerto de frauta