HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

NO MUSEU BERNARDINO MACHADO DE VILANOVA DE FAMALICÃO DO 1 AO 14 DE XUÑO PODE SER VISITADA A EXPOSICIÓN "DO SAUDOSISMO AO ATLANTISMO: DE TEIXEIRA DE PASCOAES A VICENTE RISCO

Imprimir FVR - 02-Xuño-2013 - 23:28:33

Encontra-se patente ao público no Museu Bernardino Machado (entre 1 a 14 de Junho de 2013) a exposição intitulada “Do Saudosismo ao Atlantismo: de Teixeira de Pascoaes a Vicente Risco”, organizada pela Fundación Vicente Risco (Allariz, Ourense). Se, num primeiro plano, o visitante descobre as relações de amizade entre Vicente Risco e Teixeira de Pascoaes, num segundo plano, descobre a ideia filosófica da saudade, na teorização de Pascoaes vista pelo pensador galego. Com referências a personalidades e a intelectuais portugueses, como Hernâni Cidade, Mendes Correia, Leonardo Coimbra, Álvaro Pinto, António Carneiro, Jaime Cortesão, Raúl Proença, António Sérgio e Aquilino Ribeiro, surge a referência ao atlantismo em conformidade na ideia de uma pátria simbólica entre Portugal e a Galiza, nas suas raízes culturais. Evidenciando a exposição os dois movimentos que marcaram de forma indelével a vida cultural da I República, numa primeira fase a Renascença Portuguesa com o seu órgão oficial “A Águia” e numa segunda com o movimento da “Seara Nova”, patente no quadro referencial “Vida Portuguesa”, acompanha a exposição um documentário sobre as relações culturais da Galiza e de Portugal. A entrada é gratuita.