HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

A CÂMARA MUNICIPAL DE AMARANTE E A FUNDACIÓN VICENTE RISCO ASINAN O PROTOCOLO DE COLABORACIÓN

Imprimir FVR - 12-Marzo-2013 - 01:39:48

O pasado 7 de marzo de 2013, a Câmara Municipal de Amarante, representada polo seu Presidente José Armindo da Cunha Abreu, e a Fundación Vicente Risco, representada polo seu Vicepresidente Luís Martínez-Risco Daviña, asinaron o protocolo de integración do concello de Amarante no Padroado da Fundación Vicente Risco.
Recoñecer a importancia que para a cultura europea tiveron, e aínda teñen, as figuras de Teixeira de Pascoaes e Vicente Risco e o desexo de contribuír a divulgar o seu pensamento, é o eixo central deste protocolo.
Alén de impulsar o "Premio de Xornalismo Literario Luso-Galego Teixeira de Pascoaes-Vicente Risco", é vontade da Fundación Vicente Risco e da Câmara Municipal de Amarante traballar conxuntamente noutras actividades culturais que permitan o achegamento dos pobos irmáns, tal e como traballaron na década do 1920 Teixeira de Pascoaes e Vicente Risco.