DOAZÓN DE OLEGARIO SOTELO BLANCO Á FUNDACIÓN VICENTE RISCO

Imprimir FVR - 13-Febreiro-2013 - 10:31:18

O empresario e editor caldelao,  Olegario Sotelo Blanco, doa á Fundación Vicente Risco 263 fichas manuscritas de Vicente Risco, que á súa vez lle foran entregadas por dona María Teresa Cortón, ao entender que o lugar idóneo para a conservación e custodia deste material inédito é a Fundación Vicente Risco, lugar de referencia para aqueles investigadores que queiran afondar no legado intelectual de don Vicente Risco, de quen este ano cúmprese o 50 aniversario do seu pasamento o 30 de abril en Ourense.
Dende hai anos as Fundacións Vicente Risco e Sotelo Blanxo veñen colaborando en proxectos que pretenden contribuír ao fortalecemento e consolidación da nosa cultura, así como na normalización lingüística do noso idioma a través dos premios Vicente Risco de Ciencias Sociais e Risco de Creación Literaria.