HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

1 E 2 DE DECEMBRO DE 2012, A FUNDACIÓN VICENTE RISCO REALIZA UNHA VISITA CULTURAL Á CASA DE PASCOAES - AMARANTE

Imprimir FVR - 06-Decembro-2012 - 13:18:40

Co gallo da celebración do Congreso PENSAMENTO, MEMÓRIA E CRIAÇÃO NO PRIMEIRO CENTENÁRIO DA RENASCECENÇA PORTUGUESA (1912-2012), ao que a Fundación Vicente Risco foi convidada pola xentileza das Profesoras da Universidade de Porto María Celeste Natário e María Luísa Malato, membros do padroado e amigos da Fundación disfrutamos dunha viaxe cultural na que tivemos a honra de sermos recibidos polo Presidente da Câmara, Armindo José da Cunha Abreu.

Comezamos a nosa visita pola Casa de Pascoaes

O noso grupo na biblioteca de Teixeira de Pascoaes

A fonte do silencio

Despois da visita, e dentro dos actos do Congreso presentamos a convocatoria do Premio de Xornalismo Literario Teixeira de Pascoaes Vicente Risco de Xornalismo Literario Luso-Galego, impulsado dende a Fundación Vicente Risco e a Câmara de Amarante para honrar a ambos intelectuais, e que conta co apoio da Deputación Provincial de Ourense e as Universidades de Porto, Santiago de Compostela, A Coruña, Vigo, Minho e Tras-os-Montes-Alto Douro.

Presentación do Premio de Xornalimso polo Presidente da Câmara Municipal de Amarante

A continuación tivo lugar a presentación do libro Teixeira de Pascoaes - Vicente Risco (Epistolario) no que se recolle a correspondenia cruzada ao longo do 1920 entre ambos autores, e que conta con estudos introdutorios a cargo de María Celeste Natário, María Luísa Malato e Delfín Caseiro, responsabeis da transcrición da correspondencia. Esta edición foi posíbel grazas á colaboración da Imprenta da Deputación Provincial de Ourense.

O congreso foi clausurado cun concerto a cargo dun grupo de cámara pertencente á Orquestra Sinfónica do Norte.

O día seguinte, domingo 2 de decembro, visitamos lugares emblemáticos de Amarante. O museo Souza Cardoso, a igrexa conventual de San Gonzalo, as beiras do Támega e a ponte asediada polos franceses nas guerras napoleónicas.