Mecenas da Fundación

22-XI-2012, ÁS 20:30 ESTREA DO DOCUMENTAL "GALIZA EMERXENTE"

Imprimir FVR - 17-Novembro-2012 - 12:57:33

GALIZA EMERXENTE, A VISIÓN DOS NOVOS EMPRENDEDORES GALEGOS

A Fundación Vicente Risco estreará o vindeiro xoves 22 de novembro ás 20:30 horas
no Paraninfo do IES Otero Pedrayo de Ourense, Galiza Emerxente, un documental no que colaboraron sete emprendedores galegos de referencia na nosa Terra para transmitir unha mensaxe de optimismo sobre o futuro de Galiza.

Ao longo do documental vanse enlazando as traxectorias profesionais dos protagonistas: André Arzúa (restaurador-A Fábrica de Vilanova), Guadi Galego (cantante e compositora), Moisés Sanromán (distribuidor Summum delicatessen), María Estévez (empresaria-Aceite Olei), José Luis Mateo (enólogo-Quinta da Muradella), Mónica Guillán (deseñadora) e Rubén Riós (produtor e actor).
A través de pequenas entrevistas, estes sete participantes relatan as súas experiencias como emprendedores, explicando como lograron acadar o éxito empresarial co que contan na actualidade e as súas expectativas a longo prazo, ademais de aportar a súa

visión de cómo ven o futuro inmediato de Galiza.

Sete visións persoais que coinciden en resaltar o feito de que o progreso de Galiza pasa por vincular tradición e modernidade para aproveitar o enorme potencial desta terra. Ademais de transmitirlles ás novas xeracións que en Galiza tamén é posíbel un pleno desenvolvemento profesional, transformando en negocio rendible ideas ou proxectos empresariais.

Podes descargar o trailer en

Actividades 2017