HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

O 5 DE OUTUBRO DE 2012 ÁS 20:30, INAUGURACIÓN DA EXPOSICIÓN DE CARLOS PLEGUEZUELOS

Imprimir FVR - 03-Outubro-2012 - 09:50:29

CARLOS PLEGUEZUELOS  (Ceuta, 1958)

A vida necesita revelarse, expresarse. Cando o home revélase, saca do interior todo aquilo que nos achega á vida. Ese revelarse é o comezo dunha fuxida de si mesmo. Un constante dicir adeus desmembrado e como única permanecía: pintar.

Das entrañas ao exterior existe un longo proceso silencioso e cativo, é o acto creativo. Pensar, crear, pintar son accións propias do silencio que ao se descubrir sen ollos, sen rostros, sen nada, móstranos a existencia espida da dor ou da lembranza dunha terra tan lonxana - tan próxima, que non poderiamos senón pintala para aprehenderla. Unha imaxe fixa, unha fotografía podería axudarnos a non esquecernos dos nosos devanceiros. Mais un cadro directo sen bosquexo previo sempre nos afirma na existencia do propio eu. E só o acto de pintar e a procura insistente de expresarnos libérannos da lembranza do noso pasado e á vez átanos á ilusión de volver a el.

Sempre queda a memoria se —como espectadores cómplices— achegámonos ao silencio creativo de Carlos Pleguezuelos. O recordo dun mar de cores, unha liña de horizonte, unha terra e un ceo onde habitan os soños, e ti, home ou muller, podes ser partícipe se te achegas a eses lugares creados por el. Só se penetras neste espazo pictórico, saberás que a luz éo todo.

Que a luz é a morada da alma.

Que a luz crea beleza e unifica o mar, a terra e o ceo. E se vises nestes cadros que un plano de cor se interpuxese, ou que unha liña de horizonte desvanécese, sempre atopases a luz cálida e pura. Atoparás, pois, un gran silencio interior, sosegado como poucos pintores souberon expresalo e descubrilo para revelalo.

María Jesús Manzanares Serrano