Mecenas da Fundación

10 DE MARZO DE 2012: XOSÉ MANUEL GONZÁLEZ REBOREDO GAÑA O XVII PREMIO VICENTE RISCO DE CIENCIAS SOCIAIS

Imprimir FVR - 11-Marzo-2012 - 11:21:31

Xosé Manuel González Reboredo gaña a XVII edición do Premio Vicente Risco Sociais coa obra Os santos titulares de parroquia de Galiza. Pasado, presente e perspectivas de futuro.

O xurado valora este rigoroso ensaio no que se analiza a antigüidade e a singularidade do sistema galego das advocacións parroquiais comparado co de diversas áreas da Península Ibérica. Nesta obra reivindícase a inclusión dos santos titulares das freguesías como patrimonio cultural galego, máis alá dos valores especificamente relixiosos.

O premio Vicente Risco de Ciencias sociais está convocado polos concellos de Allariz e Castro Caldelas, pola editorial Sotelo Blanco e pola Fundación Vicente Risco.

Actividades 2017