HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

MESA REDONDA "LEMBRANDO A DON PACO DEL RIEGO"

Imprimir FVR - 29-Xuño-2011 - 22:51:28

O pasado 28 de xuño, ás 20,30 horas, tivo lugar na sede da FundacIón Vicente Risco a mesa redonda "Lembrando a don Paco del Riego" coa participación de Francisco Domínguéz (Fundación Penzol), Camiño Noia (Universidade de Vigo-Fundación Vicente RIsco) e Anxo Tarrio (Universidade de Santiago de Compostela-Fundación Vicente Risco), actuando de moderardor o vicepresidente da Fundación Vicente Risco don Artuto Lezcano.

Aproveitando o acto procedeuse a clausurar a exposición de fotografía sobre a traxectoria vital de don Paco, cedida pola Biblioteca Museo F. Fernández del Riego (Concello de Vigo) , así comoa presentación da publicación Francisco Fernádez del Riego, cartas a Vicente Risco, na que se inclúen unha serie das fotografías da exposición e as 6 cartas de don don Paco a don Vicente Risco que se conservan no fondo documental da Fundación Vicente Risco.