XORNADA SOBRE ESTRATEXÍAS LINGÜÍSTICAS EN CATALUNYA

Imprimir FVR - 05-Maio-2011 - 22:05:37

A xornalista e directiva da asociación Òmnium Cultural, Rita Marzoa disertou sobre as estratexias lingüísticas en Catalunya.

O día 4 de maio ás 18,00 horas tivo lugar na sede da Fundación Vicente Risco un encontro con membros de diversos colectivos implicados na defensa e dinamización do galego, para analizar as diferentes estratexias que na defensa e promoción do idioma se aplican en Catalunya e Galiza.

O mesmo día ás 20,30 horas tivo lugar un acto público no que Rita Marzoa explicou aos asistentes que é Òmnium Cultural

O día 5 de maio, ás 13,30 explicou a un grupo de alumnos e profesores do I.E.S. Otero Pedrayo de Ourense, o labor de promoción do catalán que realizan no ámbito escolar, dando a coñecer o traballo "en rede" que se realiza co proxecto Escoles en Xarxa