Mecenas da Fundación

ENTREGA DO PREMIO VICENTE RISCO DE CIENCIAS SOCIAIS A PILAR GARCÍA NEGRO

Imprimir FVR - 21-Novembro-2010 - 12:13:01

O sábado 23 de outubro de 2010 tivo lugar a entrega do premio Vicente Risco de Ciencias Sociais , que na súa XV edición gañou a profesora Pilar García Negro coa obra O clamor da rebeldía. O nacemento do ensaio na literatura galega contemporánea, simultáneo ao nacemento da conciencia de xénero: análise e interpretación de textos rosalinianos. O acto tivo lugar no salón de plenos do concello de Allariz.

Actividades 2017