CINE: OS MUNDOS DE VICENTE RISCO

Imprimir FVR - 20-Maio-2010 - 23:21:37

CINE: OS MUNDOS DE VICENTE RISCO

Encetamos unha actividade que pretendemos continuar os vindeiros anos baixo o título xenérico de OS MUNDOS DE VICENTE RISCO.
Co gallo do 80 cabo deano da viaxe de don Vicente a Alemaña para estudar folclore, estará centrado na República de Weimar.
Colaboran: Cine Clube Padre Feijoo, Festival de Cine de Ourense, Centro Galego de Arte Contemporanea e Instituto Goethe.

EXPOSICIÓN
O mércores 26 de maio, ás 20,00 horas na sede da Fundación Vicente Risco (Rúa San Lorenzo 3, Allariz) terá lugar a inauguración da exposición FOTOGRAFÍAS DA UFA (CINEMA ALEMÁ DE ENTREGUERRAS) que estará aberta ao público até o 30 de agosto.
Na primeira semana de setembro, a exposición poderá ser visitada na Casa da Cultura de Monforte de Lemos.

PROXECCIÓNS

OURENSE: CINE BOX ÁS 20,30 HORAS
.- 27-V-2010 O anxo azul. Presentación a cargo de Katherine Diestelmeier.
.- 3-VI-2010 Berlín sinfonía dunha gran cidade. Presentación a cargo de Miguel Anxo Fernández.
.- 10-VI-2010 Emilio e os detectives. Presentación a cargo de Xosé Manuel Rodríguez.
.- 17-VI-2010 Cabaret. Presentación a cargo de Arturo Lezcano.

ALLARIZ: CAFÉ CULTURAL ROI XORDO ÁS 20,30 HORAS
.- 16-VI-2010 O anxo azul. Presentación a cargo de Katherine Diestelmeier.
.- 23-VI-2010 Berlín sinfonía dunha gran cidade. Presentación a cargo de Miguel Anxo Fernández.
.- 30-VI-2010 Emilio e os detectives. Presentación a cargo de Xosé Manuel Rodríguez.
.- 7-VII-2010 Cabaret. Presentación a cargo de Arturo Lezcano.

SANTIAGO DE COMPOSTELA:  CENTRO GALEGO DE ARTE CONTEMPORANEO. MES DE AGOSTO.
(CONSULTAR CO CGAC)

MONFORTE DE LEMOS: CASA DA CULTURA. PRIMEIRA QUINCENA DE SETEMBRO.
(CONSULTAR COA CASA DA CULTURA)