PRESENTACIÓN DE LIBROS

Imprimir FVR - 15-Novembro-2009 - 12:12:00

PRESENTACIÓN DA VERSIÓN EN BANDA DESEÑADA DE O LOBO DA XENTE

O 30 de abril tivo lugar na Casa da Xuventude de Ourense a presentación da versión en Banda Deseñada da obra de don Vicente O lobo da xente realizada por Moxom.

PRESENTACIÓN DO LIBRO VICENTE RISCO E A SÚA ÉPOCA

Editado pola editorial británica Amberley, e presentado por X.M. Rodríguez, o 15 de outubro ás 20,30  na sede da Asociación de Comerciantes, rúa Liberdade 13-Ourense, presentouse o libro Vicente Risco e a súa época.

PRESENTACIÓN DA VERSIÓN EN BANDA DESEÑADA E DA UNIDADE DIDÁCTCA DE A VELLIÑA VELLA

O sábado 28 de novembro presentouse na sala de exposicións do Palecete Municipal de Cedeira a versión en Banda Deseñada  e as Unidades Didácticas da obra de Vicente Risco A velliña Vella. A versión en BD foi realizada por Manuel Busto e as Unidades Didácticas son autoría de Eugenia Muñoz (introdución e contextualización da obra), Manuel Busto (Plástica), José María Eguileta (CCSS) e Constantino Pazos (Lingua)