HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

EXPOSICIÓNS 2009

Imprimir FVR - 17-Setembro-2009 - 18:14:00

ARQUITECTURA SEN ARQUITECTOS: Entre os meses de xaneiro e maio de 2009 a exposición Arquitectura sen arquitectos, comisariada por Elvira Carregado, estivo exposta en diversas asociacións de veciños da cidade de Ourense.

Entre o 27 de xuño e o 19 de setembro estivo exposta no Museo do Trabalho Michel Giacometti de Setubal (Portugal)

EUROPA EN VICENTE RISCO: No mes de abril inaugurouse na Université de Paris III (Sorbonne Nouvelle) a exposición Europa en Vicente Risco, que poido ser visitada na capital francesa até o mes de xuño.

Na segunda quincena de setembro a exposición estivo aberta ao público na Casa da Cultura de Monforte de Lemos.

VIRXILIO, VICENTE E ANTÓN RISCO: RETALLOS DUNHA AMIZADE. Escolma da obra do pintor Virxilio custodiada pola Fundación Vicente Risco que podi ser visitada no Museo Municipal de Ourense entre os meses de marzo e maio de 2009.