CURSO DE VERÁN 2008: VIVENDA E ESPAZOS DE RELACIÓN NOS NÚCLEOS TRADICIONAIS DE GALICIA

Imprimir FVR - 20-Agosto-2008 - 22:49:00

Entre o 21 e o 24 de xullo celebrouse o curso de verán VIVENDA E ESPAZOS DE RELACIÓN NOS NÚCLEOS  TRADICIONAIS DE GALICIA . Dirixido por don Alfredo Freixedo e coordenado por dona Elvira Carregado, o curso foi organizado pola Fundación Vicente Risco en colaboración coa Consellería de Vivenda e Solo, Universidade da Coruña e Oficina de Rehabilitación do Concello de Allariz.

Constou de conferencias e unha parte práctica no núcleo de Vilaboa, onde os alumnos, dirixidos por profesores titores, elaboraron diferentes propostas de intervención que se presentaron ao alcalde de Allariz na clausura do curso.