HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

EXPOSICIÓNS 2008

Imprimir FVR - 11-Maio-2008 - 22:30:00

ANTÓN RISCO VISTO POR VIRXILIO: DO 9 DE FEBREIRO AO 7 DE MAIO.  PÓDESE CONSULTAR FOLLETO NO APARTADO EXPOSICIÓNS PARA SERVIR

O xoves 29 de maio ás 20,30 horas inaugurouse a exposición Portadas para unha Historia. A Nosa Terra cen anos na vida de Galiza.

Durante o mes de xullo, puido visitarse na sede da Fundación a exposición Arquitectura sen arquitectos, a partires dos debuxos e traballos de Vicente Risco e comisariada por Elvira Carregado.

No meses de agosto e setembro, na sede da Fundación mostráronse as fotografías sobre a Festa do Boi de 2007.

No mes de setembro, co gallo do SIMPOSIUM ANTÓN RISCO, expúxose no auditorio de Ourense  unha mostra de debuxos de Antón Risco.

Nos meses de outubro e novembro mostrouse ao público a exposición NON DEAS A ESQUECEMENTO, organizada polo profesorado e alumnos do I.E.S. Ponte Caldelas e gañadora do premio Antonio Fraguas do Museo do Povo Galego.

No mes de decembro, en colaboración coa familia de Manuel Prego de Oliver, mostrouse unha exposición sobre o pintor ouresán.