LETRAS GALEGAS 2007

Imprimir FVR - 12-Maio-2007 - 10:14:00

O 10 de maio ás 20:00 horas tivo lugar na sede da Fundación a inauguración da exposición organizada pola AS-PG sobre LINGUAS MINORIZADAS. O acto foi seguido dunha mesa redonda sobre A SITUACIÓN DO GALEGO NO CONTEXTO DAS LINGUAS MINORIZADAS coa participación de Pilar García Negro e Delfín Caseiro, actuando de moderador Antonio Blanco.

12 de maio ás 20:30 horas na sede da Fundación concerto a cargo de Baldomero Pavón (voz) e Manolo Herminio (guitarra). Os asistentes poidemos disfrutar dun fermoso e delicado concerto no que se interpretaron diversos temas populares e tradicionais galegos, así como tres cantigas en eusquera, catalán e castelán, en homenaxe as linguas do estado e reivindicando o respecto e recoñecemento pola realidade plurilingüística do estado español.