ANIMACIÓN Á LECTURA 2007

Imprimir FVR - 27-Marzo-2007 - 14:58:00

O 27 de marzo ás 11:30 alumnas/os de 5º e 6º de Primaria do C.E.I.P. Padre Feijoo de Allariz, participaron nunha sesión de animación á lectura sobre O Lobo da Xente, aproveitando a actividade para visitar a exposición da versión en Banda Deseñada realizada por MOXÓN, e na que o artista explicou aos participantes como levou a Banda Deseñada o conto de Vicente Risco.

Na tarde do 16 de abril, na sede da Fundación Vicente Risco ten lugar un "Encontro co autor". no que MOXÓn explica ao colectivo Silvardeira e ao "Grupo de Maiores" de Allariz como  levou a Banda Deseñada o conto de Vicente Risco O Lobo da Xente. De seguido realizouse unha actividade de animación á lectura.

Durante a Semana do Libro, alumnos de 5º e 6º de Primaria do Colexio da Ponte (Ourense) participaron en actividades de animación á lectura. O 24 de abril Moxón explicou aos alumnos como realizar unha Banda Deseñada. O 26 de abril Ana Sotelo realizou unha actividade a partires do conto de Vicente Risco O lobo da xente e a versión en Banda Deseñada.