CONFERENCIAS E MESAS REDONDAS 2005

Imprimir FVR - 15-Febreiro-2005 - 19:01:00

O 11 de febreiro ten lugar unha charla-coloquio sobre o proxecto Ponte nas Ondas, explicando a súa presentación para que o ámbito cultural galego-portugués sexa declarado Patrimonio Inmaterial pola UNESCO.

O 25 de febreiro celébrase a mesa redona A desaparición da Galiza rural, coa intervención dos profesores Julia Varela (Prof. de Socioloxía na Universidade Complutense de Madrid), Xerardo Pereiro (Prof. de Antropoloxía na Universidade de Tras-os-Montes e Alto Douro e Xosé María Cardesín (Prof. de Antropoloxía na Universidade da Coruña) moderados polo membro a Fundación Xosé María Eguileta Franco.

O 5 de marzo, a Profesora Drª Camiño Noia impartiu un taller sobre recuperación da tradición oral ao grupo de mairores de Allariz que están a traballar sobre recuperación da tradición oral.

O 12 de maio ás 12 horas, alumnos da Universidade da Coruña dirixidos pola profesora Olivia Rodrígez expoñen unha serie de traballos sobre a obra de Vicente Risco

Dentro dos actos das Letras Galegas, o 20 de maio celébrase unha mesa redonda sobre etnolingüística moderada por Xerardo Pereiro, na que participan os profesores da UTAD Humberto Martíns (o galego de Tourem-Montalegre) e Domingos Raposo (o mirandés) Na foto o prof. Domingos Raposo co membro da Fundación Vicente Risco Xulio García Golpe

A profesora da Universidade de Barcelona, Drª Helena González, imparte dúas conferencias sobre A muller na literatura galega. O 26 de maio na Casa de Cultura de Monforte de Lemos, e o 27 de maio no Paraninfo do IES Otero Pedrayo de Ourense.

Mércores 30 de novembro ás 20’30 horas, no Centro Cultural Simeón da Deputación Provincial de Ourense.O proceso de normalización e legalización do idioma mirandés. Domingos Raposo. Profesor da UTAD e impulsor e coordenador da Convenção Ortográfica para o mirandês.

Xoves 1 de decembro ás 20 horasno Centro Cultural Simeón da Deputación Provincial de Ourense.Perspectivas para a creación de empresa no marco galego actual. Marta Núñez Martínez-Corbalán.
Consultura en xestión de fondos e proxectos europeos.