HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

Disco O CAMIÑO

Imprimir FVR - 28-Xaneiro-2021 - 19:41:06

Dende a Fundación Vicente Risco valoramos a importancia do Xacobeo como dinamización da actividade cultural, o que unido á nosa filosofia de entender a cultura como elemento dinamizador social e económico de valor universal.

Dentro da cultura, a música é un idioma universal e jazz é un estilo que permirte múltiples fusións de estilos e épocas. Motivo polo que propuxemos ao guitarrista David Regueiro que se encargará de versionar unha Cantiga de Alfonso X e a partir de aí realizar unha serie de composicións inspiradas no Camiño.
A fin de dar un caracter mais orixinal a este proxecto impulsamos o deseño dunha guitarra específica denominada MARUXA-XACOBEA a cargo do lutier afincado en Allariz Sabrafén, utilizada na gravación do disco e nos concertos.

Para ver o pequeno documental explicando o traballo desenvolvido pinche aquí: https://youtu.be/4Y81mUZ4EuQ

Para escoitar o traballo e ter máis información pode acceder á web https://davidregueiro.bandcamp.com/album/o-cami-o

No Diario Cultural da Radio Galega do día 31 de xaneiro Alfonso Espiño, colaborador do programa en temas musicais, fala sobre este traballo.

Actividades 2020