Mecenas da Fundación

Domingo 14 de maio ás 19:00 de maio cine com música en directo a cargo de KASPERVEK TRIO. METROPOLIS

Imprimir FVR - 07-Maio-2017 - 18:19:48

METROPOLIS

Fritz Lang é, xunto Murnau, o director máis influinte da Alemaña de entre guerras. De entre a súa extensísima filmografía sobresae Metrópolis, unha utópica fábula futurista cargada de reflexións políticas e morais ademais de ser un filme que trascende do seu mero valor artístico.
Aínda que o seu director renegase das formulacións da película anos despois, para a historia fica como unha testemuña do pulso políticosocial daqueles anos.

Ano: 1927.
País: Alemania.
Duración: 118 minutos.
Director: Fritz Lang.
Produtora: UFA.
Reparto: Gustav Frölich, Brigitte Helm, Alfred Abel, Rudolph Klein-Rogge.

ENTRADA SOLTA 12 EUROS. AFORO LIMITADO A 50 PRAZAS. PREFERENCIA ABONADOS.

Actividades 2017