Mecenas da Fundación

Fallo II Premio Antón Risco de Literatura Fantástica

Imprimir FVR - 11-Febreiro-2017 - 17:07:11

Fallo do II premio Antón Risco de Literatura Fantástica

Reunido en Allariz o 11 de febreiro de 2017, o xuri do II Premio Antón Risco de Literatura Fantástica composto por:

Antonio Manuel Fraga, gañador da anterior edición

César Lorenzo Gil, crítico literario

Elisa Torres, da UTAD

Isabel Cristina Mateus, da Universidade do Minho

Montse Pena Presas, crítica literaria

e actuando como secretario sen voto Tomás González Ahola, de Urco Editora.

RESOLVE

Concecer o II Premio Antón Risco de Literatura Fantástica, convocado pola Fundación Vicente Risco, Urco Editora, Auga Editora, Sacauntos Cooperativa Grática, Libraría Aira das Letras, Libraría Traga-Mundos, Pastelaría Fina Rey e Restaurante A Fábrica de Vilanova.

Á obra co título: DORMIR COM LISBOA

que, aberta a plica, resultou ser da autoría de Fausta Cardoso Pereira, que recibirá como premio 3000€ menos os impostos correspondentes e a publicación da obra.

Asemade, o xuri tamén destacou como finalistas a igualdade de puntos as obras presentadas baixo os títulos O NENO QUE SOÑABA COA LÚA e PENUMBRA as cales, logo de ser valoradas pola editora, poderán optar a seren publicadas, sempre que as súas autoras ou autores estean de acordo e contacten coa editora.

En Allariz, a 11 de febreiro de 2017

Patrocinadores e membros do xuri em A Fábrica de Vilanova-Allariz