Mecenas da Fundación

XXI PREMIO VICENTE RISCO DE CCSS

Imprimir FVR - 04-Febreiro-2017 - 20:26:45

ACTA XXI PREMIO VICENTE RISCO CCSS
Reunido o xurado da XXI edición do Premio Vicente Risco de CCSS, composto por:
Alberto Baptista e Octavio Sacramento en representación da UTAD - CETRAD, Teresa Devesa en representación do Concello de Alhariz, Manoel Carrete en representación do Concello de Castro Caldelas, José María Eguileta e Xosé Manoel Cid en representación da FVR, actuando como secretario José María Eguileta con voto de calidade.
Acordou maioritariamente conceder o premio ao traballo
"Enfermos pobres, médicos tristes" que resultou ser autoría de Roberto Fernández Alvarez.
O xurado valorou o tema centrado na figura do médico rural, escasamente abordado na bibliografía antropolóxica e sociolóxica en Galiza, así como o tratamento desta figura, esencial, na sanidade do medio rural, como a ersonificación da ciencia no mundo das crenzas tradicionais sobre a enfermidade. Tamén a representación da “autóritas” respectada por ser a figura que personifica a saude, sen esquecer que ademais aborda un interesante reflexo da sociedade rural e a súa evolución ao longo do século XX, antes da Implantación do actual sistema de saude.
O xurado tamén valorou os traballos "Preguntado se El Rey hy avia algun derecto: Luta por excedentes e Estado Feudal em Baião e Penaguião (1248-1279)" e Francisco Asorey, escultor galegorecomendando a súa publicación en caso de que acepten os seus autores.

ATA XXI PRÉMIO VICENTE RISCO CCSS

Reunido o júri da XXI edição do Prémio Vicente Risco de CCSS, composto por: Alberto Baptista e Octávio Sacramento, em representação da UTAD-CETRAD, Teresa Devesa em representação do Concelho de Alhariz, Manoel Carrete em representação do Concelho de Castro Caldelas, José
María Eguileta e Xosé Manoel Cid em representação
da FVR, actuando como secretário José María Eguileta
con voto de qualidade.
Acordou maioritariamente conceder o prémio ao trabalho
"Enfermospobres, médicos tristes" que resultou ser
autoria de Roberto Fernández Alvarez.
O júri valorou o tema centrado na figura do médico rural, escassamente abordado na bibliografía antropológica e sociológica na Galiza, assim como o tratamento desta figura,
essencial, na saúde do meio rural, a personificação da ciência no mundo das crenças tradicionais sobre a doença.
Também a representação da “autóritas” respeitada por ser a
figura que personifica a saúde, sem esquecer que ainda
trata um insteressante reflexo da sociedade rural e da sua evolução ao longo do século XX, antes da implementação
do actual sistema de saúde.
O júri também avaliou os trabalhos "Preguntado se El Rey hy avia algun derecto: Luta por excedentes e Estado Feudal em Baião e Penaguião (1248-1279)" e "Francisco Asorey, escultor galego" recomendando a sua publicação, caso seja essa a intenção dos seus autores.

Actividades 2017