HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

Domingo 25 de outubro ás 20:30 na Fundación Vicente Risco, recital de poesia a cargo de Tal Nitzán

Imprimir FVR - 14-Outubro-2015 - 19:08:42

Nada en Jaffa (Israel), aínda que con raíces arxentinas, Tal Nitzán é poeta, novelista, editora e tradutora. Máster en Literatura pola Universidade Hebrea de Xerusalén, residiu en Bos Aires, Bogotá e Nova York. Hoxe faino en Tel Aviv, dende onde coordina dúas coleccións de literatura latinoamericana e hebrea.

Conta con seis poemarios publicados, dous libros para nenos e dúas compilacións de poesía hispanoamericana. Incansable activista pola paz e o diálogo, a súa revolucionaria antoloxía de 20 anos de poesía israelita de denuncia, Con pluma de ferro, foi publicada nos Estados Unidos e Francia.

Con máis de oitenta libros ás súas costas, Tal Nitzán é unha das máis grandes tradutoras de literatura hispánica para o hebreo. Ademais dunha adaptación do Quixote para lectores mozos, entre os autores que ten vertido á lingua hebraica constan Machado, Lorca, Neruda, Borges, Octavio Paz, Cortázar, César Vallejo, Ernesto Sábato, Alejandra Pizarnik, Onetti, García Márquez, Vargas Llosa, Roberto Bolaño ou Miguel Delibes. Por este incansable labor ten recibido multitude de galardóns como o Premio de Tradución do Ministerio de Cultura en dúas ocasións, o Premio Tchernijovsky para tradutores sobresalientes e unha Medalla de Honra do Presidente de Chile polas súas traducións de Neruda.

Tamén a súa propia poesía recibiu distincións como a do Premio Bernstein de Poesía, o Premio da Asociación de Editores ou o galardón Ministro de Cultura para poetas noveis. Ademais, poemas seus foron traducidos a máis de vinte idiomas, resultaron ampla e internacionalmente antologados, e publicáronse compilacións da súa poesía en italiano, francés, lituano, portugués, alemán e español.