Obradoiro de fotografía. Venres 26 e sábado 27 de xuño en Allariz

Imprimir FVR - 19-Xuño-2015 - 02:58:34

Gervasio Sánchez, o prestixioso fotoxornalista recoñecido co "Premio Nacional de Fotografía", o "Premio Ortega y Gasset de Periodismo" e o "Premio Internacional Jaime Brunet de los Derechos Humanos", entre outros galardóns, impartirá un Obradoiro de Fotoxornalismo en Allariz, durante os días 27 e 28 de xuño.
A inciativa está organizada por LUZVISIBLE e conta co apoio do Concello de Allariz. As actividades comezan o venres 26 cunha conferencia aberta ao público na Casa dá Cultura e con acceso gratuíto até completar o aforo.

Gervasio impartirá un obradoiro de 16 horas de duración no que repasará a súa traxectoria, afondará no proceso para desenvolver un proxecto xornalístico e estabelecerá un debate aberto cos alumnos. Na web luzvisible.com pódese ampliar información e efectuar a inscrición ao obradoiro.
Gervasio Sánchez comezou a súa carreira cubrindo os grandes conflitos da década dos oitenta en América Latina, para despois documentar a guerra dos Balcáns e as loitas encarnizadas en África. En paralelo veu desenvolvendo distintos proxectos a longo prazo (Vidas Minadas, Desaparecidos, Mulleres) sempre co obxectivo de dignificar e facer visibles as vítimas, estes traballos plasmáronse en numerosos libros e deron forma a Antoloxía, unha exposición que resume os primeiros 25 anos da súa carreira e que veu exhibíndose en distintos puntos da Península Ibérica dende 2012.