HORARIO DE APERTURA
Sábado, domingo e festivos de 12:00 a 14:00 h.
Pechado:
1 xaneiro, 1 maio, 25 xullo, 25 decembro e desde o 6 de xaneiro ata o segundo sábado de febreiro

PLANTA BAIXA
Aproximación a Vicente Risco.
Exposicións temporais.
- Visita gratuíta

1º ANDAR
Recreación do despacho de Vicente Risco.
Sala adicada a Castelao e outros artistas da súa contemporaneidade.
Sala de caricaturas.
Exposición permanente sobre a novela “O Porco de Pé”
- 1 €

Visitas de grupos de máis de 15 persoas:
pedir cita no teléfono 988 680 892 (mínimo 48 horas de antelación)

Actividades "Cculturaqueune.com" na Coruña do 10 ao 13 de xuño de 2015

Imprimir FVR - 01-Xuño-2015 - 22:12:45

Entre o 10 e 14 de xuño terán lugar as actividades "Culturaqueune.com" na cidade da Coruña co seguinte programa:
Mércores 10 de xuño
19:00 horas. Inauguración da exposición de fotografía Os nosos ríos na Sala María Pita.

19:30 horas. Recital de poseía de clásicos galegos-portugueses no Xardín de San Carlos.
20:30 horas. Mesa Redonda naReal Academia Galega: As relacións intelectuais entre Galiza e Norte de Portugal coa participación de
.- Norberto Cunha "Galiza na historiografía portuguesa".
.- Paulo Vieira de Castro "A Sociedade Martins Sarmento".
.- Paulo Samuel "Teixeira de Pascoaes, a Renascença Portuguesa e a Galiza".
.- Gaspar Martins Pereira "A importancia dos galegos no Douro".
.- Carlos Pazos "Imaxe da Galiza e os galegos no Portugal contemporaneo".
Preside o acto Xesús Alonso Montero, Presidente da R.A.G.

Ese mesmo día quedan inaugradas exposicións de Artes Pásticas en Linda Rama e Monty

No I.E.S Menéndez Pidal "Zalaeta" poderá visitar a exposición Do saudosismo ao atlantismo. De Teixeira de Pascoaes a Vicente Risco.

Xoves 11 de xuño
20:30 na Igrexa de San Domingos, concerto do grupo de Cámara "Ensemble Hotteterre".

Venres 12 de xuño
20:30 na Igrexa de San Domingos, concerto de Viola Amarantina a cargo do Profesor Eduardo Costa.

21:30 no Monty concertos de música actual a cargo do Trio de Jazz composto por Ton Risco, Alfonso Medela e Juan Cañada, e o dúo de Bossa Nova composto por Gustavo Carvalo e João Morais.

Sábado 13 de xuño
11:00 horas. Encontro de artistas en Maquinaria Pesada para tratarde futuras iniciativas.
17:30 horas. Presentación na Linda Rama de
cursos de verão LX (LÍNGUA + CULTURA + LISBOA)
18:00 horas. Encontro na Linda Rama de poetas en Linda Rama con Alfredo Ferreiro, Amadeu Baptista, Carlos DA Aira. João Madureira, Ramiro Torres, Virgínia do Carmo e Yolanda Castaño.
20:30. Proxección nas Portas Ártabras do file mudo Carmiña.Flor de Galicia, co acompañamento músical de Cántiugas da Terra.

22:00. No Linda Rama, contadores de história a cargo de Isabel Risco e Vitor Fernandes.

Ao longo destes días haberá bancadas de libros galegos-portugueses nas librarías Cascanueces, Linda Rama (cede local á Libraria Traga Mundos de Vila Real), Lume, Moito Conto, Nova Colón e Sisargas.