Sábado 17 de xaneiro. Os membros do Clube de Lectura Alveiros viaxan a Monforte

Imprimir FVR - 16-Xaneiro-2015 - 12:02:31

O sábado 17 de xaneiro de 2015, e despois de concluír a lectura do primeiro volume de Los hidalgos de Monforte os membros do Clube de Lectura Alveiros viaxan a Monforte en visita cultural guiados por Xosé Rodríguez, onde visitarán os Escolapios, o Museu de Arte Sacro das Clarisas, o Museu do Viño e outros lugares da cidade dos Lemos.
O Clube de Lectura continúa as sús reunións os luns ás 20:30 no María Andrea coa lectura do segundo volume da obra de Viceto, e ao remate da lectura realizarán unha viaxe polas diferentes terras dos Lemos.