Seráns literarios 22 e 29 de novembro

Imprimir FVR - 16-Novembro-2014 - 23:03:28

Os sábados 22 e 29 de novembro terán lugar os serán litararios organizados pola Fundación Vicente Riscoe en colaboración coa Fundación Curros Enríquez e o Liceo de Ourense, e patrocinados pola Deputación provincial de Ourense

SÁBADO 22 DE NOVEMBRO

SÁBADO 29 DE NOVEMBRO

SERÁN LITERARIO
O 29 de novembro ás 20:00 horas na Quinta do Paço – Vila Real, Portugal, terá lugar unha cea e serán literario a cargo do grupoTRI-CO-LOMA que respresentará O Lobo de Xente, baseada na obra da literatura popular galega recollida por Vicente Risco1920 e publicada na editorial LAR en 1925. Os asistentes ao serán recibirán unha edición do popular conto de Vicente Risco, editado pola Fundación Vicente Risco, que inclúe catro páxinas que se conservan do orixinal manuscrito por don Vicente.
Sábado 29 de novembro
.- 10:00 Saída de Ourense no intercambiador de Tras Alameda.
Imos cara Vila Real, continuando para S. Martinho de Anta: Roteiro Miguel Torga. Locais de vivência, de escrita e de memória do escritor. Continuamos para Vilarinho da Samardã.
.- 13:00 Xantar no restaurante “Passos Perdidos” en Vilarinho da Samardã. Xantar à moda de Camilo (lombo de porco no borralho com feijão-frade, caldo verde e milhos)
Despois do xantar, saída en dirección a Vila Real, parando no Grémio Literário Vila-Realense – tertulia sobre alguns escritores contemporaneos Trasmontanos. Continuaremos para o centro de Vila Real - pequeno percurso con parada na Casa dos Brocas – evocación a Camilo Castelo Branco (pequena surpresa)
Ao remate iremos ao hotel Quinta do Paço en Vila Real, onde ficaremos esa noite.
20:30 Cea e serán literario: (Entrantes. Sopa de legumes. Bacalhau lascado com migas de caldo verde. Doce e frutas. Viños Branco e Tinto Quinta Seara d’ Ordens)
Domingo 30 de novembro
11:00 h. Saída dirección ao Pazo de Mateus: visita.
13:00 h. Xantar no restaurante “Costa” en Vila Real (Entrantes. Sopa de legumes. Fralda de vitela maronesa assada no forno. Doce ou fruta. Viños)
Prezo: 150,00 (20 persoas)