Mecenas da Fundación

Anton Risco
· Crece en Ourense, onde asiña se manifesta o seu espíritu inquisitivo e imaxinativo.

· Comeza dereito, mais prefere vivir, ler e pensar.

· Abandoa os cursos e traballa nunha escura oficina.

· Reanuda Filosofía e remata con facilidade. Convértese en discípulo e protexido de Rafael Lapesa.

· Con máis de 30 anos decide marchar a Toulouse como lector de castellano.

· Coñece a Annie e casan.

· Trasládanse a Eugene-Oregon (USA) e permanecen aló un curso.

* *

· Pasan á Universidade Laval, en Québec, na que o Antón a se sucesivamente profesor e catedrático, durante 30 anos.

· A Annie e máis o Antón adoptan a dúas nenas galegas, irmás: as súas fillas Anita e Florita.

· Interésase fondamente polo nacionalismo canadiano francófono.

· Percorre todos os continentes, co gallo de congresos, outras actividades académicas ou simplemente por placer.

· Da cursos completos nas tres universidades de Galicia.

· Escolle voltar a Galicia, merca unha casa en Moaña, mais a enfermidade bate nel.

Actividades 2017